top of page

Goed voorbeeld doet volgen: Adidas Gameplan

Om creativiteit op de werkvloer te bevorderen heeft Adidas intern een gameplan ontwikkeld met als titel: A guide to creativity. Het doel? Cultiveren van creativiteit in de organisatie. Het middel dat ze ervoor inzetten is een creatieve broedplaats in de vorm van een werkplaats vol materialen waar medewerkers los kunnen gaan. En ze bieden een digitale portal met informatie, verhalen van medewerkers, tips, oefeningen en downloads.


When unleashed and cultivated, creativity can propel us to do great things. Adidas

Wat ons betreft een prachtig voorbeeld hoe je creativiteit kan stimuleren binnen je organisaties. Take a look en laat je inspireren! Bekijk Gameplan Adidas.



Hey, dit wil ik ook!

De credits voor dit specifieke voorbeeld zijn volledig voor Adidas zelf. Maar de Creativity Club heeft alle kennis en kunde in huis om met dezelfde middelen creativiteit en innovatie te stimuleren en cultiveren in jouw organisatie. Bel mij voor meer informatie.


Creatieve portal en content

Een digitale portal als centraal punt voor alle communicatie over het thema creativiteit en innovatie is een perfect middel om medewerkers te inspireren, informeren en activeren. De Creativity Club biedt standaard of op maat gemaakte portals en eventueel bijbehorende content abonnementen waarmee medewerkers wekelijks nieuwe verhalen, tips en oefeningen krijgen toegestuurd.


Creativity Room

Een Creativity Room is een werkplaats voor creativiteit. Het is een plek waar medewerkers kunnen denken, brainstormen, creëren, experimenten of reflecteren, met als doel innovatie. Deze creatieve ruimte richten we in bij jou op kantoor. Geef ons een vergaderzaal en wij transformeren deze in een ruimte die de zintuigen van medewerkers stimuleert. Alle workshops, trainingen, seminars en brainstorms worden verzorgd in deze 'werkplaats'. Meer informatie.

73 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page